Monday 29 July 2013

西貢灣仔日出迎新年


話說某人諗住去蚺蛇尖之巔到打邊爐迎接新一年…



個計劃好鬼有趣不過我地最終都係覺得未夠Level 挑戰住!

而且個日要番工,於是乎個計劃就變左西貢灣仔日出團

…哈哈

話說放工入到西貢都已經7點幾…唯有打的去海下!

去到重要行一條長長的小徑先到達灣仔南營地。

天都黑曬…要開電筒先睇到路…



***

入到去都幾多人,左搵右搵先搵到個地方落腳起營 ,重聽到有d營友話係到住左十幾日!嘩,老兄,係到住咁正呀!





由於我地無咩煮食工具,所以買曬d野準備BBQ,好彩都叫重有個爐淨…唔係食風都似

不過唔知係咪買左d低溫炭,d 野燒勁耐先有得食!




呢個就係我地個營,淘寶買番黎百幾蚊人仔算係咁!3個人訓都算幾寬敞。



夜晚BBQ完就去左釣魚,不過就釣唔到魚…個原因係我地上唔到絲…枉我地重突登去鴨記買左2 set漁具。釣唔到就算數!開個鑵頭湯煮下宵夜,重放埋d 用唔著的魚餌, 死蝦, 落d湯去食埋佢。





煎多塊香噴噴的豬排,加少少啤酒…(謎之聲:喂!你識唔識嫁…)




第二朝一起身就已經白左天,shit,我地重要睇日出嫁bor






雖然天都光曬,不過都係沿著山路行,試下去南風角睇下日出!



好在天無絕人之路,睇唔到真日出,都睇到個假日出!因為咁岩有座島仔遮左個日出位!




日出都睇埋就再冇咩留戀,煮條魚食個早餐就走啦!




*是次旅程為筆者個人體驗,所提供之資訊及路線僅供參考,請勿依賴,謝謝!

No comments:

Post a Comment