Sunday 11 August 2013

夜環港島:貓頭鷹之輪

參考難度:★★★(視乎駕駛技術及裝備

所需時間:九小時


繼早前半環台灣回港後,就一路係新界踩黎踩去…但始終沒有機會環踩香港島…

終於…機會來了

大致上路徑如下圖,其實唔check 都唔知原來只有4x km,少過元朗荃灣來回好多。

不過好多上落位,所以都辛苦好多!



事不宜遲,馬上出發,約好 00:30 係上環等,原來諗住坐巴士出去,

不過竟然 miss 左尾班車,唉,唯有搭西鐵轉黎轉去咁出去!


 去到上環咁岩撞到 d 戰友,檢查下戰車之後便馬上出發!

出發時正是 1:04am!


第一次踩香港島的我,不得不提路面一大陷阱!

就係電車軌

第一次行個車軑差點食左落個車軌到,好在出得翻黎,如果唔係真係會車毀人亡!

真係要小心應付!


沿住電車軌前進,一條平路好舒暢,好快就過左中環,金鐘,灣仔。


經過左唔知幾多過電車站,就去到港島東啦!


行到接近筲箕灣,就有加快車係後面『Beep』我地,大佬,條路咁闊,我地又係車,洗唔洗呀!


筲箕灣門口前停一停,食個面先,食飽準備上全程最為兇險的柴灣道!

聞說柴灣道唔單止斜,重會有飛車黨出沒,要額外留神呢!

老實說,騎著20" 小摺的我也有少許擔心呢!


一路踩上柴灣道,果然非常辛苦,但比起台灣壽卡個段都唔算話太over,堅持一段便上到項!


點知真正噩夢係大潭道!可能因為柴灣道用哂 d力,而且個面食到好飽,個肚好濟,

呢段陰 d陰 d的斜路真係踩唔落去,推左陣車去到項…


之後一大段落斜路,飛左陣就到大潭水塘,環境極靚,而且好多星星。


呢張相我自己好鐘意,哈哈。


係大潭係咁影相,玩下相機,都好舒服嫁!


停留左好耐,去到 04:10左右,就繼續我地的行程!去到深水灣,有成班人玩緊party 。


而且重經過埋海洋公園。


飛飛下公路好快就到香港仔。


再一路趕路去華貴,唔想太陽出左都未踩完。


點知係華富坐耐左,天黑變天光。


 天光之後一心趕路,就冇咩點影相,沿住域多利道,一路為海一路踩,

終於見番電車路,其間重尾隨間電車等佢幫我地開路…哈哈


終於完成,番番上環,大約 06:47。


最尾幫架車包膠,就上巴士結束是日旅程了。



*是次旅程為筆者個人體驗,所提供之資訊及路線僅供參考,請勿依賴,謝謝!

No comments:

Post a Comment